Jumlah Pelawat

Pencerita

My photo
ejah . 17 y.o 2012 . --> Dating , Hang Out , Shopping --> Netbook , Hp , Motor ... --> Taken by MUZZAMMIL Baharudin --> 5.2.2012 --> Miss Simple .

Wednesday 27 June 2012

putus = (

aku bodoh , sebab minta putus dengan amey ... ya allah , ape semua dugaan yg kau berikan kat aku ni , aku betul2 tak kuat nak hadapi semua ni ... TERIMA KASIH hanya jawapan yang mampu awak bagi amey , amey tolong maafkan ejah .. ejah tau amey bace ni , sebab ejah sayangkan amey ejah minta break tu , ejah taknak amey kecewa , sakit hati , marah tak tentu fasal ...


im not the best , but im always want to be the best for you ...
i hope you will forgive me . im always here your side . 


kalaulah jodoh tak kemane pun , ejah tetap sayang amey . takde yg mampu ganti amey kat hati ejah k ... rememberr this statement baby ...




*aku hanya mampu menjaga kau dari jauh ... aku akan ikuti perkembangan kau saja .. sentiasa doakan kau selamat dunia akhirat ...





No comments: