Jumlah Pelawat

Pencerita

My photo
ejah . 17 y.o 2012 . --> Dating , Hang Out , Shopping --> Netbook , Hp , Motor ... --> Taken by MUZZAMMIL Baharudin --> 5.2.2012 --> Miss Simple .

Tuesday 12 June 2012

Kesunyian = (

Assalamualaikum ...


Hey everybody (!) Give me five now ...
hihi , how are you ? i hope you are fine ...
rindu la nak update blog ni , haha ...
lamenye tak update *cewahhhh*


Hmm , Back to the top story =(
aku kesunyian now , tak la sunyi sangat ...
tapi , hidup aku dah tak macam dulu lagi ,
hari ni (13.6.2012) kalau tak aku spent time dgan amey .
tapi , pakcik dah suruh start keje hari ni ,
so tak dapat lah spent time hari ni ...


Amey bz sgad dgan keje dea tu ,
yelah aku pun , aku yg suruh dea keje tu .
now aku faham . but rase something laa .
dulu pantang 5minit tak mesej daa call ...
sekarang berape jam tak mesej aku kene faham .


aku nak amey keje , sebab nak suruh dea kumpul duit ,
cari duit la kan ... nanty kalau tak keje nak buat ape je kat rumah sane .
aku tak boleh nak TOUCHING-TOUCHING dah dgan amey ,
sebab aku taknak dea rasa bosan bile text and call aku .
cara ni jelah aku dapat buad tok buad dea happy dgan aku .


so now , kalau nak text pun aku akan tunggu kamu sayang .
kalau kamu late / tak reply text baby faham =') .


Baby Tak Lupa Janji Baby Dkad Biy Yg Baby Akan TETAP SETIA SAMPAI MATI DENGAN BIY , Egad Niy Biy ... And Baby Egad Janji Biy Dekat Baby =)

No comments: