Jumlah Pelawat

Pencerita

My photo
ejah . 17 y.o 2012 . --> Dating , Hang Out , Shopping --> Netbook , Hp , Motor ... --> Taken by MUZZAMMIL Baharudin --> 5.2.2012 --> Miss Simple .

Monday 11 June 2012

Reader's Digest

READER'S DIGEST ...

Ape ke bende bintang tu kan ? well , mesti ramai tak tau kan kenapa lah aku sebok2 post pasal benda ni kan ...
ACTUALLY , my mum ade dapat tau surat from SYARIKAT READER'S DIGEST ... So , from the first my mum dapat surat tu , aku the first person who was HAPPY and EXCITED ...

Aku masuk bilik , then bace and bace from the first step sampai page belakang ,,
weyhh ... nak tanye ni , sape tak excited mak nak dapat RM 225 000 .
first tu , aku dah ingat mak aku ada masuk pape contest ,
Memang NOOO lah my mum nak masuk kan ...
Cadangnye , aku nak suruh mak masuk , yelah excited nak beratus ribu kan ( AKU NI MATERIALISTIK ) . then , my mum ade juga tanya abang aku , abang aku kan jauh , so late la na dapat info nyee ..


Then , aku nak lebih tepat and jelas lagi , aku time tu tengah text dengan AMEY ,
then aku tanye dye ... so dye pon tak faham aku speaking tunggang langgang , kite buad keputusan hang and aku bawak surat tu ... dye bagitau , buat dont know je pasal benda bodoh ni ...

Before this , my mum penah juga dapat surat macam ni , tapi last2 bill sampai and kene bayar , walaupun tak minta pun barang2 yang dye kirim tu ... tah pahape je bendi ni nak menipu ryte ?

Aunt aku ade juga bagitau , benda ni nak duit je ... dye pun penah kene , first2 dye bagi buku and second part and blablabla tu datang bill yang berjumlah RM****.** . So dye buat dont know jela . benda tak minta pun kan .

Tak lama lepas tu , aku search kat GOOGLE ...
ramai cakap benda ni nak duit je . nak menipu pun agak2 lah kan ...
SENTAP gila masa tu . perghhh ... haha ... 

So lepas ni , kalau family korang or membe2 korang dapat benda ni suruh ignore je oke ...
TENSION pikionye bak kate orang perak =)




ni surat / benda seakan-akan CEK yang dye akan bagi ...















*aMaRaN 

#BERINGAT SEBELUM TERKENA (!)


No comments: