Jumlah Pelawat

Pencerita

My photo
ejah . 17 y.o 2012 . --> Dating , Hang Out , Shopping --> Netbook , Hp , Motor ... --> Taken by MUZZAMMIL Baharudin --> 5.2.2012 --> Miss Simple .

Wednesday 12 September 2012

Awak Kuat Ejah

Assalamualaikum :|

See the title ? Awak kuat ejah (!) ...
act aku tak kuat nak hadapi semua dugaan ni dah , you know what ?
sejak dea kerja KFC aku terasa di pinggirkan , terasa di abaikan , terasa tak disayangi . 

Ohhh , rupa-rupanya macam ni rasanya kalau Bf busy memanjang dengan kerja . I see :'( . Dengan penuh kesabaran aku tunggu kau macam orang bodoh , macam barua , macam macai dah . aku tunggu and terus tunggu sampai kau balik .

Act , sebelum ni ... you selalu sent text *BBY , Biy pg kje dlu k . iLy Muah3 .* or *Manja , anje g keje dulu , bye love you so much* . Now you pergi kerja tanpa sebarang text . Everyday aku pergi sekolah aku ingat kau sayang , aku tak sabar balik rumah nak tengok text yg you sent tu sayang .

BUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT . Im very dispointeddddd :'| , Ohh hampa rasa hati ni . you text i sayang , you cakap you balik lambat lah , busy lah . oky i faham . tapi why i rasa you dah banyak berubah ? I rasa diri ni dah tak lagi berguna kat sisi you . Kadang-kadang i rasa macam i ni bukan siapa-siapa pun .

Selalunya hari sabtu kita HANG berdua . Tapi now , you cuti tak tentu masa . You tunggu lah satu hari nanti i balik rumah ATUK NENEK i kat INDON tu , i stay sana lama-lama . Biar you tahu macam mana i rindu you sangat-sangat .

You call i , i dengar suara PEREMPUAN-PEREMPUAN ( i Jelly Biy ) . Hanya ALLAH je yang tahu perasaan i now . You siap gelak ketawa dengan diorang . you marah-marah i berkawan dengan lelaki , i ikut cakap you . i jauhkan diri dari kawan-kawan , besties kat sekolah b'cos of you . and now you buat takpa kan .

I faham you kerja . tapi perlu ke perempuan tu bagi i jelly dengan cakap --> KITAORANG NI MAKWE BARU DEA <-- ALLAHHUAKBAR !
Now i type ni dengan perasaan sedih . i nangis you ;'( . 
You call i lagi , i angkat . tapi i rasa macam nak "MARAH" "MAKI"
you , tapi i tak mungkin nak wat camtu . Cos i really-really LOVE you so much abang :'( .

I malas nak share banyak-banyak . Banyak yang i pendam sejak you kerja sana . tapi i buat-buat i faham dengan kerja you . Deep In My Heart , pedih sangat :')

No comments: