Jumlah Pelawat

Pencerita

My photo
ejah . 17 y.o 2012 . --> Dating , Hang Out , Shopping --> Netbook , Hp , Motor ... --> Taken by MUZZAMMIL Baharudin --> 5.2.2012 --> Miss Simple .

Tuesday 4 September 2012

Cheritaku By Leonal Ejah


Assalamualaikum =’’=

Hai Sayangg (Muzzammil) . Hope awak sudi baca apa saya nak merepek ni .                         saya dah mula rindu nak text awak , nak OTP ( on the phone ) dengan awak . Saya happy sebab awak dah dapat kerja kat kfc tu , tapi dalam masa yang sama saya sedih sebab awak dah sibuk kerja . Saya kesunyian . Tapi awak , takpe awak cari duit aje right ? bukan awak pergi gatal-gatal pun J saya faham ... Now saya rasa nak text awak tapi awak baru je start hari ni kan , so saya malaslah nak ganggu awak sayang .

Sayang you know what , time saya type ni , saya nanges tau , sebab saya RINDU awak sangat-sangat . Saya tak suka lama-lama tak contact awak . Macam mana lah kan kalau saya kehilangan awak satu hari nanti kan ? Saya TAKNAK (!)

Sayang im really-really miss you . if awak tak busy tolong text saya and saya nak OTP dengan awak , seriously saya miss awak sangat-sangat at this time . Awak , macam mana saya nak bagi awak kerja 12 hour kan kalau 4 hour pun saya dah rindu macam orang hilang anak jee L .

If awak terBACA Diari Online saya ni , awak jangan sedih-sedih tau . Saya kasi awak kerja 12 hour . Saya akan cuba buang ego saya ni demi kerja awak tu J .

Awakkkk , saya takut kita tak boleh nak spent time macam selalu . Awak dah kerja tak tentu masa. Saya busy nak SPM , now pun Trial saya takde MOOD nak study . So saya curi masa ni untuk type benda tak penting ni ... Awas awak kalau gatal dekat sana . Saya SUNAT awak buat kali kedua .
Awak ! Saya tak boleh nak tipu diri sendiri lah ! Saya terlalu rindukan awak . tak sanggup nak pikir awak tengah buat apa  , dengan siapa >.< sebab sebelum ni pun kita every second , 24 hour nak gayut and text je kan . So tak boleh nak berpisah walaupun seminit =(

Ni je lah saya punya CHERITA awak :(

2 comments:

Jaja Sutera said...

Jaja nk jemput awak join GIVEAWAY dari Jaja..
click sini..

http://jajasutera.blogspot.com/2012/09/giveaway-from-sept-to-nov-by-jaja-sutera.html

Jaja Sutera said...

Jaja nk jemput awak join GIVEAWAY dari Jaja..
click sini..

http://jajasutera.blogspot.com/2012/09/giveaway-from-sept-to-nov-by-jaja-sutera.html