Jumlah Pelawat

Pencerita

My photo
ejah . 17 y.o 2012 . --> Dating , Hang Out , Shopping --> Netbook , Hp , Motor ... --> Taken by MUZZAMMIL Baharudin --> 5.2.2012 --> Miss Simple .

Wednesday 19 December 2012

Nak kerja !

Assalamualaikum ,

Hai , sepi blogku tanpa pengunjung-pengunjung comel . Bila lah aku nak pemes kan ? HAHA , aku cuma bermimpi disiang hari ohh . Aku bukan sesiapa pun nak jadi "Famous" kan ?

Alahai , bosan sungguh hari-hari yang berlalu .13 hari SPM dah berlalu , tapi tak pergi pun lagi Indonesia tu . HKL pun tak pun call ayah aku lagi , bila lah nak pergi buat Passport kan... Indon pun tak dapat pergi lagi , kerja pun tak lagi ...

Arghhhh .... aku nak kerja ! aku nak pergi Indon ! Aku nak SAMSUNG GALAXY CAMERA !!! Aku tamak sekarang ni :( aku nak semua ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh .... Oh tidakk ! Please aku nak kerja sekaranggg !

No comments: