Jumlah Pelawat

Pencerita

My photo
ejah . 17 y.o 2012 . --> Dating , Hang Out , Shopping --> Netbook , Hp , Motor ... --> Taken by MUZZAMMIL Baharudin --> 5.2.2012 --> Miss Simple .

Friday 28 December 2012

Kerja Di Taska Taman Equine , Seri Kembangan

                                       Assalamualaikum :)


       Sihat dak ? apa khabar semua ?? Cuti dah nak habis , dah beli
ke baju , seluar , kain , tudung , kasut , beg anak-anak ?? Lagi berapa hari
dah nak start sekolah , so pegi lah beli , ye dak ??

Dah dekat 3 minggu menganggur je kat rumah , poket pun dah berhabuk kan ? SPM pun dah lepas ... Kerja oh kerjaaaa ! Okey sebenarnya dah apply dah kerja , and dah dapat .

     Kemain lagi susah nak dapatnyeee -.- buat muka aku dah . Bukan apa , semua macam hape je , nak cukup umur 18 tahun ikut I/C lah , apa lah ... Tau lah aku ni lahir late :( ... Saje nak kena dorang tu kan !

Act dah dapat lepas susah payah mencari kat -MAJALAH.COM- , nasib baik ada yang nak cari pekerja ... Tapi aku memilih ohh , bukan pilih apa pun , nak tempat tinggal , gaji , makan , minum , TAPI aku nak ada member aku follow . 

Alhamdulillah ada yang kasi . Gaji tak mahal pun , tapi boleh save kan ? Sekurang-kurangnyaa kerja sebulan dua boleh la ... Tu pun nak wat belanja pergi Indonesia , Bukan apa malas nak susahkan parent lagi ...

Haa , act aku dapat kerja kat area Seri Kembangan ... Dekat Taska Taman Equine , Tapi aku dengar cerita , akk member aku pernah kerja area situ , tapi tak tahan , sebab budak-budaknya kasar-kasar , degil . dapat gaji pun ciput ajee . 

Astarfirullahhaladzim , tolong doakan aku okey je ehh kerja kat sana :)
Itu je nak share , thank you so much .

                                 Assalamualaikum (Y)

No comments: